I was born this way

Standard

Jag heter Nathalie och är en blåögd, smal flicka från södra Stockholm. Musik står mig nära där någon lagt ner tid på att att göra det bra. Håkan Hellström, Nirvana, Foo Fighters, RHCP, My Chemical Romance, Veronica Maggio och Lady GaGa är i en kategori för sig. Gillar vissa utvalda låtar också och akustisk musik är jag mycket svag för.

Kramas och skrattar gör jag gärna. Det får mig att må bra! Så försöker att få i mig det varje dag. Det får jag i skolan, med mina vänner och är så glad över att just de personerna går där. Tycker för övrigt mycket om att gå i skolan, även om de tidiga morgnarna får mig att bli en zoombi.

Sport har egentligen aldrig varit min grej, för jag tycker mycket bättre om att smyga i gräset på landet och fota fjärilar eller att se en bra film och ligga intill någon med hallonchoklad i munnen. Fast det ena utesluter ju inte det andra och jag vet ju att det är viktigt att röra på sig, så snart-snart ska jag skaffa ett kort på F&S och träna för fulla muggar. Mitt mål är att träna hela 2012! Det är en förutsättning för att 2012 ska bli mitt år. Jag vet att träningen kommer att få mig att må mycket bättre, både psykiskt och  fysiskt.

Allt det här säger egentligen inte så mycket om mig, personligen. För ibland kan en bild säga mer än tusen ord. Men sammanfattningsvis skulle jag vilja säga att jag är en positiv realist som gärna äter pastarätter, reser, kramas, cyklar och fotar.

Jag är 17 år och ska hitta min väg genom livet.

Kommentera

