Kokosflickan

Standard

Hej Världen!

Ja, vad säger man egentligen i ett första inlägg? Jag vet inte riktigt om jag ska vara ärlig. Kan väl börja med att förklara mitt namn, Kokosflickan. Hade egentligen tänkt ta något gulligt och fint som till exempel smultron- eller jordgubbsflickan. Men jag kände att det inte riktigt var jag. Jag vill upptäcka världen och prova på nya saker. Än så länge har jag aldrig ätit en kokosnöt och sådana nötter brukar ju inte finnas i Sverige direkt.

2012 vill jag också ska bli mitt år. Ett lyckligt och bra år, ett år då jag ska göra saker jag aldrig gjort förut! Kanske är det värt och lägga ner lite möda på en blogg, så jag kan minnas detta år. Eller vad säger ni?

Kommentera

