Sweetdreams

Standard

Jag älskar att sova. Från 5 till 9.30 sover jag tungt. Sedan somnar jag mer än gärna om runt 15.00 och fram till 17.00. Där emellan är det middag. Mellan 18.30 till 20.00 har jag absolut inga problem med att sova, men sen händer något.. När klockan slår prick 20.00 på väggen. (Dingdong, dingdong) Då blir hela jag som en bergochdalbana eller snarare ett helt nöjesfält. Klarvaken med andra ord. Det går inte att bli trött. Borde lägga undan datorn, men kanske inte riktigt än… Go’natt

Kommentera

