Sommarn snurrar fort när vi bara snöar bort

Standard

Hejhej,

vill bara säga att mitt liv är rätt så jobbigt just nu. Jag nästan drunknar i alla kommande prov och andra inlämningsuppgifter i skolan… Det är väldigt frustrerande att inte ha tid till något annat än skolan. Känns redan fel att jag bara sitter här och ”slösar tid” genom att skriva ett inlägg. För skolan är så sjukt viktig!

Vad skulle annars bli av mig om jag inte hade en utbildning?
Jag vette’ fan. Dock vet jag personer som jobbat upp sig, fast de sög i skolan. Men jag vågar inte ta den risken. Nej, nu blir det en tid framöver som är ”kulsurfa-fri” och där ingår att inte läsa bloggar, vara inne på FB eller skriva inlägg. INGET SÅDANT! Jag ska BARA plugga, träna med fina Deziré och sova. Sen får jag vila på sportlovet och ”kul-surfa” hur mycket jag vill. Bara 5 veckor kvar! Det klarar jag🙂

Längtar till tiden då jag har så mycket fritid att jag kan göra grisnäsor i Photo Booth….!

Kommentera

