Rycka av mig håret

Standard

Allt bara går åt helvete just nu. Har misslyckats på ett prov. Försökte skriva om ett stort arbete tills i morgon och pappret där allt står hur man ska göra, lämnade jag ut till en tjej som störde väldigt mycket på lektionen idag, så hon skulle kunna hålla käften ett tag. Självklart lämnar hon inte tillbaka det oerhört viktiga pappret. Utan säger att hon glömde. Åh! Så nu kan jag inte fortsätta på min uppsats. Men det är väl lika bra det för på mitt 1 meter långa skrivbord har jag TVÅ datorer och ett ”hyllplan” där man stoppar in massa papper. Trångt? JA! Jag kan inte ens lägga ett papper på bordet utan att lägga det över något annat. Min stationära dator SKA bort för just nu måste jag sitta på sidan av stolen för att själva datorn är under bordet. Dessutom laggar den sönder när jag försöker föra över bilder till mitt usb-minne. Det går sämst med den saken kan jag lugnt påstå. Inte nog med det så har jag av någon jävla idiotisk anledning tackat ja till att äta lunch i morgon istället för att ha en låååång sovmorgon.. Det betyder att jag måste gå upp 2 h tidigare än annars då jag hade börjat kl 11.30. VARFÖRÄRJAGSÅJÄVLACPDUMIHUVUDET?

Jag vill just nu slå tjejen till idiot, datorn, jävla läxor som stör mig och inte kan göra sig själva och inte minst mig själv som sätter mig i dessa situationer. GAAAAAAH -.-‘ fml

Kommentera

