Veckan har gått rätt så fort, jag har fått fett mycket gjort

Standard

En blandad vecka har det varit. Mycket bra. Mycket dåligt. Men fredagar är alltid skönt. Ska sova igenom helgen och pluggapluggaplugga…

Kommer på mig själv att tänka de där dåliga tankarna. Måste sluta med det! Jag måste sluta analysera mig själv och andra runt omkring mig. För det bryter ner mig i små partiklar och gör att jag faller till botten. Har varit där några gånger och när man väl nått botten, ja då är man levande död. Sjukt att det är så lätt att falla, men så svårt att ta sig uppåt. Nej, nu ska jag äta lite god mat och börja se saker från den ljusa sidan.

Långfingret för bad thoughts! Nu ska vi vara positiva och tänka från den ljusa sidan.🙂

Kommentera

