The weekend

Standard

Den sjunde helgen år 2012 spenderades på ett bra sätt. I fredags var jag ensam hemma och bara funderade, såg film och åt färska räkor. Jag är hemma själv och kan i princip hitta på vad jag vill. Så jag la mig ner på golvet och bara andades. Det är skönt att göra så! Ingen kan komma och säga till en att man inte kan göra så, ingen kommer dra i en eller skrika på en. Det var skönt och en befrielse att göra så. Det är i och för sig ett ansvar att bo själv, men jag kan bjuda hem fina människor jag tycker om och det är det värt, trots ansvaret.

Madde, min allra bästa vän, bjöd jag hem och hon sov över igår. Vi såg två filmer. Paranormal Activity och Dear John. Två helt olika filmer. Själv föredrar jag film nummer 2.

Idag tränade jag och sen drack jag en chailatte med Dessie och planerade en… sak. Man måste vara lite hemlighetsfull av sig ibland också. Känns så kul med planer och från och med nu ska jag spara vart enda öre jag har!

Kommentera

