Issues

Standard

Har mina små problem och ett av dem är att kissa på offentliga toaletter. Hatar att göra det och lärde mig som 7-åring att hålla mig tills jag kom hem. Sjuk jag var eller är. Men nu har jag börjat vänja mig av den dumma ovanan eftersom jag börjat dricka vatten mer och mer men till slut måste man tömma blåsan. (Haha?)

I alla fall så ville jag bara säga att det är nyttigt och VÄLDIGT nödvändigt att halsa i sig vatten när man tränar. Just saying!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vatten är dessutom ett mycket bra val att dricka till maten istället för någon frätande dryck som t.ex. Coca Cola. Det är dessutom bevisat, för min tandläkare sa att mina tänder börjar reparera sig och bli starka igen! Tjooho.

Kommentera

