Modellbilder

Standard

Jag tycker om Top Model! För att de kan förändra modellen så oerhört mycket. Två bilder från olika ”uppdrag” kan få en att knappt tro att det är samma person. Kan man hitta bilder på en modell där hon är som en kameleont, då har vi en topp modell! Enligt min åsikt i alla fall. Därför tycker jag inte det räcker med att bara vara söt, som t.ex. Kenza. Hon har utseendet men man kan inte förändra så mycket med hennes ”look”, därför är hon bara en vanlig modell. Absolut inget fel med det, men hon är ingen topp modell.😉

Själv tycker jag att det är väldigt kul att ta ”amatör-modell-bilder”. Både framför- och bakom kameran.

Jag för några år sedan (eller ja, 2010 var det). Hade egentligen massa finnar och blemmor då, men på bild reduceras det snabbt av någon anledning. 2010 var inget kul år för mig. Hade många mörka perioder och det kan man se på mina kläder och färgen. Gillar dock fortfarande svart, men då var syftet annorlunda..

Kommentera

