Samma känsla av hopplöshet

Standard

Har en massa plugg som ska göras idag och resten av veckan. Känns jättejobbigt att tänka på och jag är så jäkla trött. Jag känner för att bara skita i allt och hoppas på att jag somnar och aldrig vaknar upp igen… Usch, så dramatisk man kan vara! Men avskyr när man börjar falla mot botten.

Den här bilden ska jag analysera på svenskan. Jag ska stå inför halvklass och redovisa. Jag ska stå inför två personer som i princip hatar mig… Kult på restaurangen! Annars tycker jag om bilden väldigt mycket. För mannens ansiktsuttryck stämmer så bra överens med hur jag känner mig inombords. En bild säger mer än tusen ord var det va?

Kommentera

