Ledsen

Standard

Jag bor söder om Stockholm. En kvart till Stockholm Central och jag trivs väldigt bra med det. Visst kunde jag bott närmare, men jag har  nära till natur och vänner här. Nu vill dock två människor, som jag bor med, flytta till Åkersberga. Vet folk vart det ligger någonstans? Nej, det gör ingen! Jag vill INTE bo där! Jag kommer leva isolerat där och aldrig kunna träffa folk en lördagskväll och se nattbion för då kommer jag komma hem 4 på morgonen. Jag blir så trött och ledsen på allt. Varför kan man aldrig få lite lycka i livet? Alltid dessa motgångar :c

 

Kommentera

