Thai chicken-nudelsallad

Standard

Svårt att hitta på vad man ska äta, när man bor själv för tillfället. Blivit billypizza och köttbullar. Ganska boooring att äta, så idag satsade jag på stort och lagade thai chicken-nudelsallad. Det kanske inte blev lika bra resultat som i boken, men det smakade gott och jag är stolt över mig själv!🙂

Självklart dokumenterade jag min första riktiga måltid, som jag lagade på eget initiativ. Tjooohoo!
Smart lösning att ställa kokboken på fläkten. Då har man koll, samtidigt som man kan springa omkring!

Bullshit att det totalt skulle ta 20 minuter totalt. För mig tog det minst en 1h. Haha

Lime är skitgott!
mos.
os.
Misstolk!

Färdigt!
Slorp sa det! haha

Kommentera

