Lite om mitt liv

Standard

Tänkte skriva lite om mitt liv idag. Ganska konstig fredag. Hade en redovisning i svenska och sen prov i samhälle. Båda gick helt okej och jag är nöjd. Sen åt jag en god chicken teriyaki på Subway med cola till! Min första coca cola sen i januari. Hur sjukt är inte det? Jag har inte druckit cola överhuvudtaget på 6 månader. Glad över att jag klarade mitt mål och jag tror jag helt vänt trenden, för det var inte alls så gott som jag trodde att det skulle vara. Kolla in mina fina tänder när man undviker den typen av dryck!😀

Kommentera

