Helgen

Standard

Helgen har varit spårad. Hade egentligen heeelt andra planer. Men det blev hemmafester hos några jag typ inte kände. Det var dessutom kul att träffa folk från olika ”generationer”. I skolan träffar man ju bara sina vänner från samma ”ursprung” och även om jag tror det är bra att få ett litet break ifrån vissa, känns det nästan lite sorgligt att inte få träffa alla varje dag…

Denna söndag har inte fungerat bra. Mår kasst efter att ha somnat runt 4-5, inte ätit ordentligt och tyvärr har jag tappat bort busskortet på bussen. Åh, jag nästan kände hur jag tappade det när dörrarna stängdes!😦 Hur ska jag nu komma till stan? Måste hitta en remsa innan mamma upptäcker, annars kommer hon döda mig.

 Så oerhört glad och tacksam över att jag har så fiiina vänner!❤

Kommentera

