Oordning

Standard

Hej där,

Jag vet att det var ett tag sen det skrevs något här. Det blir så ibland, livet rullar på för snabbt och jag hinner inte med allt det jag tänkt. Datorn har jag nästan helt glömt bort. Hur stört är inte det? Jag som älskar att sitta vid datorn, läsa bloggar, skriva, lyssna på musik osv.

Nu kom vänner, fester och ”sjukdomar” emellan. Har nästan varit sjuk hela tiden sen jag kom hem ifrån P&L. Ganska jobbigt att vara sjuk hela tiden och nuförtiden har jag ganska svårt för att sova om nätterna. Kan ha att göra med att jag inte känner mig hemma någonstans. Åkersberga kommer aldrig bli mitt hem. Jag hör hemma på söder!

Tiden då jag var ett söderbarn.

Kommentera

