Jag bär vinterskor på hösten

Standard

Idag är det lördag, den första september. MIN favoritmånad! Älskar denna månad för att man kan andas och för att det blir okej att bära tjocka ylletröjor, långbyxor och snart blir det även okej att bära varmare skor.

Hade väl tänkt börja blogga igen, men tiden rann iväg. Jag såg Kent! Jag började skolan, jag träffade vänner och andra människor. Datorn blev inte lika intressant så som den alltid har varit. Lite konstigt det där, eftersom jag brukar sitta vid datorn åtminstone några timmar varje dag. Framför tv:n satt jag minst 2-3 h varje dag. Men något har hänt, jag kanske har tröttnat på att sitta stilla och låta livet bara försvinna mellan mina fingrar. Det är som ett nytt kapitel börjar växa fram. Ungefär som när man var liten och började tycka att de tecknade barnprogrammen blev tråkiga.

Annars kommer jag idag att troligtvis städa och försöka få lite ordning här hemma, eftersom Ida stökat ner det så haha!


En ”liten” griseknoe passade bra in i detta inlägg! Haha

3 responses »

Kommentera

